خلاقیت و تدبیر هنرمندان، روزنه های امید را در شرایط کرونا گشوده است


پیام مدیرکل تئاتر جشنواره هنرهای نمایشی در سی و نهمین دهه فجر ؛ خبرگزاری فرهنگ و گروه های هنری ، بنا به دلایل آنا در تئاتر عمومی سی و نهمین جشنواره فجر: قادر آشنا ، مدیرکل هنرهای نمایشی ، در پیامی به سی و نهمین تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلویمه نوشت ؛ “سال …

خلاقیت و تدبیر هنرمندان، روزنه های امید را در شرایط کرونا گشوده است https://rosemag.ir/2021/01/28/خلاقیت-و-تدبیر-هنرمندان،-روزنه-های-امی/ مجله رز Thu, 28 Jan 2021 06:10:57 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2021/01/28/خلاقیت-و-تدبیر-هنرمندان،-روزنه-های-امی/ پیام مدیرکل تئاتر جشنواره هنرهای نمایشی در سی و نهمین دهه فجر ؛ خبرگزاری فرهنگ و گروه های هنری ، بنا به دلایل آنا در تئاتر عمومی سی و نهمین جشنواره فجر: قادر آشنا ، مدیرکل هنرهای نمایشی ، در پیامی به سی و نهمین تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلویمه نوشت ؛ “سال …

پیام مدیرکل تئاتر جشنواره هنرهای نمایشی در سی و نهمین دهه فجر ؛

خبرگزاری فرهنگ و گروه های هنری ، بنا به دلایل آنا در تئاتر عمومی سی و نهمین جشنواره فجر: قادر آشنا ، مدیرکل هنرهای نمایشی ، در پیامی به سی و نهمین تئاتر فجر در آستانه جشن مقدس بارتلویمه نوشت ؛

“سال برای تئاتر جهان یک زمان سخت و سخت بود ، داشتن اشخاص نجیب و سخت بود. معروف است که این شریک باعث نظم در نظم اجتماعی و همه چیز در جهان و بسیاری از چرخش ها می شود. همانطور که درام قرار بود چیزی را مختل کند ایجاد بحران فعلی؟

در این میان ، بسیاری از فعالیت های اجتماعی محدود یا موضوع اسناد هستند. مشاهده دراماتیک رزرو شده بسته است. اما زندگی به دنبال رویکردهای جدید و پایدار و کارآمد برای مواجهه با بسیاری از ایده ها و با این بحران و گره است.

بنابراین لازم است که زمینه های تغییر ایجاد شده و ایجاد سهم شما در محل شنوایی با مسئله هنرهای لیبرال ، برای مدت طولانی مانع آن نشود. و استفاده از فناوری های اطلاعاتی جدید فضای مجازی ، که بسیار قدرتمند است ، نجات ما و سلامتی برای هنرمندان و مخاطبان ، مبادله و خارج از زمینه های آفرینش انسان است و این زیبایی قطع نمی شود.

در این مرحله ، محل ملاقات شنوایی است ، اما لازم است که در درجه اول تئاتر قسمت پروژه و صنعتگران حیات را داشته باشید. با این حال ، به دلیل صنعتگران ماهر ، پنجره های امید همچنان باقی ماند. جهانی برای این واقعیت ، همراه با همه حالت های بدبختی ، از سوی دیگر توسط برخی از جهان برجسته شده است که این نوع بدیهیات را تصور می کنند ، بنابراین اگر گرد و غبار کافی بر اساس سالها ته نشین شود ، زمین از سهل انگاری ، که در میان آنها آنها نیستید: برای ارتباطات ، خانواده ، زندگی و غیره. و اگر اکنون این طور نیست ، همانطور که تلنگری است به زندگی در جهان ، با آنچه متعلق به آن است ، شاید تکرار شده است ، و آداب و رسوم عادی ، بسیاری از مزایای آن است. بوسه های بی وقفه مادر و کودک کودک و گونه هایش را می بوسند ، تا یک تئاتر را تماشا کنند. امیدوارم بعد از آن هوا به استراحت عادت کرده باشد ، به لطف خدا ، جهان برای اولین بار احترام خواهد گذاشت.

واضح است که روز قبل از ایجاد چنین هنرمندان متناسب تئاتر خانگی و ایران به دهانش گذاشته شده است. 30 امیدواریم که جشنواره تئاتر فجر ایران برای تبلور هزینه های زیاد پس از یک هنر درخشان ، نیروی خلاق و هنرمندان در سراسر کشور برگزار شود.

“من صادقانه تلاش ارزشمندی دارم که همه هنرمندان ، گروههای تئاتر ، استراتژی و مهارتی هستند که در برگزاری این رویداد نقش دارند و آرزوی پای و پیروزی سربلندی برای همه عزیزان دارم.”

در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه از 11 تا 20 فوریه برگزار می شود.

پیام آخر / (4) 104 /


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 10 بهمن 1399 ] [ 1:48 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]