پیشگیری، راه حل اصلی مبارزه با موادمخدر است


به گزارش شفاف ، دکتر اسکندر مومنی وی در نشست “همکاری در هواپیمای دیگر طرفداران زندگی” که در مقابل وزیر فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طی دو سال گذشته ، تحولات خوبی در زمینه همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات بزرگی برداشته شده است.” ارشاد اسلامی. …

پیشگیری، راه حل اصلی مبارزه با موادمخدر است https://rosemag.ir/2021/01/06/پیشگیری،-راه-حل-اصلی-مبارزه-با-موادمخد/ مجله رز Wed, 06 Jan 2021 01:48:32 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/01/06/پیشگیری،-راه-حل-اصلی-مبارزه-با-موادمخد/ به گزارش شفاف ، دکتر اسکندر مومنی وی در نشست “همکاری در هواپیمای دیگر طرفداران زندگی” که در مقابل وزیر فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طی دو سال گذشته ، تحولات خوبی در زمینه همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات بزرگی برداشته شده است.” ارشاد اسلامی. …

به گزارش شفاف ، دکتر اسکندر مومنی وی در نشست “همکاری در هواپیمای دیگر طرفداران زندگی” که در مقابل وزیر فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طی دو سال گذشته ، تحولات خوبی در زمینه همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات بزرگی برداشته شده است.” ارشاد اسلامی.

وی افزود: برنامه ریزی شده است که سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه فرهنگی و اعتیاد را با سایر سازمان ها و نهادهایی مانند صدا و سیما منعقد کند تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد. ” برای برنامه های هدفمند.

مومنی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در مناطق سه درمان ، درمان و پیشگیری به برخی از اقدامات کوتاه مدت و میان مدت تقسیم شده است که تقریباً کامل شده و زیرساخت ها برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر آماده است. آنها برای سه برابر ایجاد شده اند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایجاد اردوگاه ها و بازداشت مراکز گفته شده برای معتادان از سایر فعالیت ها در ستاد. 300 سنجی که باید به بیمارستانها بیاورند همه ماسک و مشتری هستند که از طرف آن افراد بازدهی دارند.

مومنی ادامه داد: ما در زمینه درمان دستاوردهای خوبی داشته ایم اما باید محاکمه شود. متأسفانه ، 80 درصد معتادان به ترمیم انسان اعتیاد می کنند. در این شرایط ، ما با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و داروهای جدیدی که تولید می شود و معاون علمی رئیس جمهور همکاری می کنیم همکاری داریم.

وی گفت: “من معتقدم که راه حل اصلی در مبارزه با مورها و آن برنامه های استراتژیک ما در فضا است.” “در زمینه پیشگیری از اعتیاد ، به دلیل اثربخشی آن ، باید اقدامات بیشتری برای فرهنگ و ابزار هنری به دلیل اثربخشی آن انجام شود.” زیاد در این زمینه نقش موثری دارد. از این رو ، اقتدار اعتیاد در این زمینه ، حکیمانه است ، تا رهبری وزارت فرهنگ و اسلام را ناامید کند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: “یک نظرسنجی با توجه به کشور مورد نظر انجام شد و نتیجه این شد که 90٪ دانش آموزانی که مدرسه را رها می کنند از یک نیاز اجتماعی مانند اعتیاد رنج می برند که نگران کننده است. و به طور موثر محتوا تولید می کنند .

مومنی ادامه داد: خانواده ها باید نسبت به اعتیاد حساس باشند. به طوری که مردم نمی خواهند از آنها استفاده کنند ، ممکن است دارو در دسترس نباشد ، و این یک روش مهم برای مردان است که از حق عمومی ، بدن عمومی کار می کند به طوری که هر یک از حساسیت ها و پایان آن است.

وی افزود: باید چندین شخصیت کوتاه و کوتاه ایجاد شود تا وقتی می شنوند افراد جامعه یا برای اجرای یک شعار و مفهوم پیشگیری از اعتیاد باید در ذهن آنها باشد.

دبیرکل تأکید کرد: تمرکز اصلی روی حوزه است و حتی اعتیاد و همچنین فعالیت های جدید فرهنگی معتادان به چرخه اعتیاد اضافه نمی کنند.

با توجه به روش های ستاد مبارزه با مواد مخدر ، لحظاتی در پایان ، گفت: “بسیاری از هزینه ها از منطقه داخلی مرز با مواد مخدر انجام می شود ، اما آنها باید فکر کنند که این امر به یک زمینه ویژه پیشگیری و ایمن سازی اعتیاد برای هدف قرار دادن دولت و عموم مردم تبدیل می شود.” تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی کشور باشیم.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 18 دی 1399 ] [ 17:23 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]