در انتظار یک صعود و یک جشن 80 میلیونی


به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ تیم ملی فوتبال ایران در برابر ، و روزهای شلوغ پس از شروع بازی هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 1400 و کامبوج در چارچوب. تیم ملی فوتبال ایران در یک مسابقه بازی نکرده است چهره رسمی مربی تیم ملی اسکوچیچ هنوز مشخص نیست که کروات چه کسی است. بدشانسی …

در انتظار یک صعود و یک جشن 80 میلیونی https://rosemag.ir/2021/01/25/در-انتظار-یک-صعود-و-یک-جشن-80-میلیونی/ مجله رز Mon, 25 Jan 2021 03:53:28 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/01/25/در-انتظار-یک-صعود-و-یک-جشن-80-میلیونی/ به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ تیم ملی فوتبال ایران در برابر ، و روزهای شلوغ پس از شروع بازی هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 1400 و کامبوج در چارچوب. تیم ملی فوتبال ایران در یک مسابقه بازی نکرده است چهره رسمی مربی تیم ملی اسکوچیچ هنوز مشخص نیست که کروات چه کسی است. بدشانسی …

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ تیم ملی فوتبال ایران در برابر ، و روزهای شلوغ پس از شروع بازی هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی 1400 و کامبوج در چارچوب.

تیم ملی فوتبال ایران در یک مسابقه بازی نکرده است چهره رسمی مربی تیم ملی اسکوچیچ هنوز مشخص نیست که کروات چه کسی است. بدشانسی تیم ایالتی Skocic یعنی قهرمان تاج کالسکه ای است که از ابتدا متوقف شده است.

درب تیم ملی اسکوچیچ قابل قبول است

به طور خلاصه ، بوسنی و دو تیم Skocic به بازیهای قبل از ازبکستان اعزام شده اند و آنها را به دو چیز برده اند. ازبکستان در ماه اکتبر و آزمون WORM دو گل برای تیم ملی شکست داد و در ماه نوامبر با گل های بوسنی و رضایی 2-0 قائدی 2-0 شکست خورد.

با توجه به اینکه تیم ملی هنوز این بازی را انجام نداده است ، بسیار مهم است و دراگان از بازیکنانی در لیست دعوت کرده است که این مربی را اداره کند. قبل از این اتفاق ، برخی از کارشناسان مهدی شیری دلیل اصلی عدم حضور سرمربی تیم ملی را می دانند. اسكوچيچ اظهارنظر كرد كه هيچ تمايلي در پاسخ به چنين انتقادي نخواهد داشت ، برخي از اظهارنظرها در مورد اين طرح كه كمتر مورد توجه بازيكنان قرار گرفته است.

در حقیقت ، برخی از بازیکنان تیم ملی که به فصول گذشته ، ماه و ویلموت دعوت نشده بودند ، مورد توجه Skocic Reg قرار گرفتند. نباید از بازی های قبلی استفاده کنید ، زمان اصلاح آن است. البته ، در این فاصله زمانی ، معتقدم که وجود دارد ، با توجه به شرایط تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ، آزمایش و یک مورد خطا ، به موقع نیست.

کابوس دو باخت

چهار بازی آخر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در هنگ کنگ شکست خورده است و با 2 گل شکست می خورد و کامبوج را در قالب زنان در مسابقه آزادی با نتیجه 0 بر 14 شکست می دهد. با این نتیجه ، ستایش ویلموت آغاز شد و بسیاری نفس عمیق کشیدند و خداحافظی کردند با بازی های کم امتیاز عصر K ، غافل از اینکه روح مارک را در آینده نزدیک می گیرد!

دیدارهای دوم و سوم ایران به صورت یک کابوس به پایان رسید. یک گل باخت یک بر صفر مقابل بحرین با محمد و ال بازی که به زودی با نتیجه 2 بر یک مغلوب عراق شد در ثانیه های پایانی معادلات گروه ، ترک های پاییزی در ماه های اکتبر و نوامبر دو باخت در فاصله یک ماه تیم ملی به همراه داشت اردو زدن

سومین جهان پیاپی قطر یا پشیمانی؟

در پایان چهار بازی در تیم ملی 2 برد و 2 باخت به عنوان 6 امتیاز ثبت می شود. علاوه بر این ، ایران تصور می کند که شادی آور کمتر از یک رقبای خود است و البته ، برای ارتقا the اعتماد به نفس تیم ، گروهی از مهمترین موارد این است که ایران نمی تواند در مرحله دوم حذف شود . با این حال ، ایران ، عراق و بحرین در دو بازی در ماه ژوئن قرار دارند ، اما اسکوچیچ شش امتیاز کسب می کند ، شما باید برای اولین بار در هنگ کنگ و کامبوج ، به عنوان رئیس در ماه آوریل ، با دو تیم قدرتمند به گروه اول بروید.

با توجه به اینکه سه بازی ایران در هنگ کنگ ، عراق و بحرین در تهران برگزار می شود ، از همان ابتدا امید زیادی برای استفاده از امتیاز میزبانی بود ، اما تاج داده شد ، وضعیت هنوز مشخص نیست که تماشاگران اجازه ورود به تعداد ورزشگاه خیلی کوچک است. نمی کنند یا نمی کنند. در عین حال ، به دلیل وجود یک حلقه بزرگ ، پیشگویی می شود و خودش نیز به این سوال مقید خواهد بود که مسابقات مقدماتی جام جهانی تحت تأثیر متمرکز قرار گیرد.

اسکوچیچ کالسکه ای سخت کوش ؛

دراگان اسکوچیچ از همان ابتدا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. انتقادات زیادی در مورد حضور مربی تیم ملی کرواسی روی نیمکت وجود دارد ، اما به خاطر آنچه او به دنبال دراگان است موفق می شود. البته ، مانند بسیاری از دانش فنی که Skocic Queiroz را ندارد ، دلیل مستقیم زیادی برای زمان زیادی نیست ، زیرا مارکوس نشان داده است که سرمربی است. ، مرخصی خود را گرفت و تقریباً 5 ماه بعد ، همراه با خانواده اش که او را در اعیاد سال نو گذرانده بود ، پیدا شد. پس از بازگشت یک یا دو روز بازی های لیگ هفته وحید هاشمیان و به نظر می رسد.

همچنین گفت: “لو ، او که از لژیونها استفاده می کند ، مانند مشاوره ها ، اما در محدوده طولانی با مسافرت محدود ، در عملکرد قادر به تنظیم آن با استفاده از میکروسکوپ نیست ، بنابراین در نهایت ، بهترین را انتخاب می کند تیم تیم ملی است. در واقع ، بسیاری از نیروهای کار درست نیستند ، مربیان من که خودشان را ترک می کنند ، علاوه بر این هیچ حضور دیگری وجود ندارد ، که باعث می شود تعداد زیادی بازی انجام شود و بازیکنان نیز در زمینه هواداران فوتبال رابطه نزدیک تری با این ماشین دارند.

در آخرین حرکت مربی تیم ملی قصد دارد با بازیکنان از طریق کنفرانس وب برای بهبود عملکرد تیم ملی ارتباط برقرار کند و در حداکثر آماده سازی آنها برای مقدماتی جام جهانی ، عملکرد بازیکنان را در بازی های آینده تقویت کند. این یک میله در دست او است که فیلم های مربوط به نکات فنی بازیگران و طرفین را تجزیه و تحلیل می کند ، و در باشگاه ها قرار می دهد و در مورد مشکلات خود صحبت می کند.

آغاز سال 1400 در ارتش

طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ و تیم ملی از 18 مارس 1999 تا 1 آوریل 2014 به مدت دو هفته در اردو خواهد بود. با توجه به شرایط لیگ برتر و جام حذفی و استراتژی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم ملی بسیار سخت خواهد شد.

در هر صورت ، تیم ملی در تاریخ 25 آوریل در تهران و در مقابل کامبوج با هنگ کنگ بازی خواهد کرد. مطمئناً ، دو بازی اول برای تیم ملی خیلی سخت نخواهد بود ، اما آزمایش اصلی اسکوچیچ در ماه ژوئن بود ، زمانی که تیم های بزرگ با فاصله 8 روز از هم بازی می کنند. تیم ملی در تاریخ 25 ژوئن در 7 ژوئن در عراق و بحرین بازی می کند و با توجه به نیاز به تعیین طبیعت پیروز می شود. البته ، همان بازی ممکن است عراق و پاک کردن کسب و کار ملی است.

مرتضی پورعلی گانجا ، مهاجم تیم ملی گفت: “ما هویج واقعی جهان را برای مردم می دانیم.” ” آزمون برای رسیدن به تیم ملی در جهان به بهترین شکل دنبال خواهد کرد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اما اهداف بزرگتری را در سر دارد. کسی که می داند او پایان است ، به خاطر یک بالاتر ، با استفاده از آن درجه تیم را به حداقل می رساند. وی گفت: “شما هرگز به دنبال كسب و كار كوچكی نخواهید بود تا تصور كنید.” همه تیم ملی انتظار دارند كه ایران به جام جهانی برسد ، اما من امیدوارم بیش از آنچه كه من در مورد مشكل خود دارم. “من فوتبال را خیلی هویج می دانم تا ایران ، و این همان چیزی است که من احساس مسئولیت می کنم. “

باید دید آیا آنها به دلیل فاجعه سقوط 98 ، آنها را به دانش آموزان Skucic تبدیل می کنند و در ماه ژوئن راضی هستند.

برنامه و نتایج تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ؛

هنگ کنگ ناشناخته – 2 ، ایران

14. تایلند ایرانی وجود ندارد

یک بحرین – ایران ناشناخته

2. یك ایران ، عراق

در تاریخ 25 آوریل ؛ ایران – 8 هنگ کنگ در ظهر؛ ورزشگاه آزادی

سه شنبه ، 10 آوریل؛ تایلند – ساعت 15:30 در ایران: پنوم پن

پنجشنبه 17 ژوئن؛ ایران – بحرین

سه شنبه 25 ژوئن؛ ایران-عراق

جدول رده بندی

1. عراق: 5 بازی ، 3 پیروزی ، 2 تساوی و 11 امتیاز

2. بحرین: 5 بازی ، 2 برد ، 9 و 3 تساوی امتیاز

ایران 3: 4 بازی ، 2 برد ، 2 باخت و 6 امتیاز

هنگ کنگ 4: 5 بازی ، یک برد ، 2 باخت ، 2 تساوی و 5 امتیاز

5. کامبوج 5 بازی ، یک تساوی ، 4 باخت و یک امتیاز

محبوب ترین اخبار را اینجا بخوانید

آخرین اخبار درباره اوضاع و مهرداد میناوند علی انصاریان

در نامه ای به یک سند بزرگ ، و روح الله داداشی را برش دهید

253 251


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 6 بهمن 1399 ] [ 9:53 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]