شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می‌کند؟


و سپس کمی زمان به آغاز لیگ برتر در مورد هندبال مردان باقی مانده بود ، فدراسیون هندبال انتظار داشت کمیته انضباطی را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام کند. Isnae اولین بار از پایان لیگ برتر هندبال مردان است ، وظیفه طبقه بندی حلقه های اطراف آنها است زیرا پس از آن مشخص …

شائبه یا تبانی!/ فدراسیون هندبال چگونه مساله را حل می‌کند؟ https://rosemag.ir/2021/01/22/شائبه-یا-تبانی-فدراسیون-هندبال-چگونه-م/ مجله رز Fri, 22 Jan 2021 03:34:42 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/01/22/شائبه-یا-تبانی-فدراسیون-هندبال-چگونه-م/ و سپس کمی زمان به آغاز لیگ برتر در مورد هندبال مردان باقی مانده بود ، فدراسیون هندبال انتظار داشت کمیته انضباطی را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام کند. Isnae اولین بار از پایان لیگ برتر هندبال مردان است ، وظیفه طبقه بندی حلقه های اطراف آنها است زیرا پس از آن مشخص …

و سپس کمی زمان به آغاز لیگ برتر در مورد هندبال مردان باقی مانده بود ، فدراسیون هندبال انتظار داشت کمیته انضباطی را از نظرات موجود در مورد ادعاها اعلام کند.

Isnae اولین بار از پایان لیگ برتر هندبال مردان است ، وظیفه طبقه بندی حلقه های اطراف آنها است زیرا پس از آن مشخص می شود که این تیم ها در مرحله بعد پیروز می شوند. با این حال ، فقط در تیم های شهید شاملی ، ذوب آهن آسپادانا: کرمان و پرسپولیس ، بهبهان از گروه دوم از گروه اول ، و به گروهی از درجه دو و مش و تیم کار می کنند و کار دو تیم با بالاترین امتیاز توسط گروه های دوم تعیین می شود که هنوز این کار را انجام نمی دهند.

این تیم در میان تیم های علت این مسئله سوال اعتراض نامه به رومیان یکی از Tabae Khayez دهدasht faraz مبارکه سپاهان 3 نیزه سر جدول است و به آنها گفته می شود آنها را رها کنید ، او یک قرص خورد. بنابراین ، مسئولان بخشی از قرعه کشی شهر طبس را اعلام کردند و نسبت به ادعا کردن اعتراض کردند و اینکه این بازی یک نقص در این تساوی است.

به منظور مطابقت با قوس تیم فرازبام خائیز دهدشت برای برنده شدن فولاد 2 در کنار تیم بدون مشکل قبل از اینکه بتوانند این کار را تماشا کنند تا آخرین دقایق آخر او بتواند سه یا چهار هدف داشته باشد. از زمین خارج شدن

از طرف دیگر ، تا جایی که هیچ تیمی در این امر تاثیری ندارد تا در آینده کمی بیشتر بر روی شمشیر انداختن او و مبارکه سپاهان سپاهان و فرازبام زالچانگ عمل کند. من به جدول می روم ، و آن را در بالای تپه قرار می دهم تا قرعه کشی مسابقات سپاهان در همان نقطه بازی باشد.

البته پیروزی سپاهان اگرچه برای خود مفید است اما باعث صعود زغال سنگ طبس در یک نقطه از فرازبام به سطح بعدی می شود و این مسئله به دلیل تبانی در کالسکه و مسئولان شهر طبس است. دو تیم هستند که خواب می بینند بنابراین ما می توانیم Tabas حذف شده از مسابقات را بکشیم.

از سوی دیگر ، مجید پارسایی ، سرمربی فرازبام خیز دهدشت است که ادعا می کند پیروزی در این بازی برای تیمش و از هر نظر تلاش برای غلبه بر اعضای تیم مهم بود.

به طور مناسب در همان مکان ، یکی از پیشکسوتان این رشته نیز هست ، من نگاه کردم به یک جفت Assen پروانه او می گوید که شهرت آن خواهد بود ، اما می توان ثابت کرد که او نمی داند که از دست دادن دیگری. باید وارد چیزی شود که از ناحیه توپ بازیکنان برخوردار باشد.

بیشتر بازیکنان این تیم ها بازیکنان تیم ملی به نام تیم خود و اعضای اصلی این زمین بودند که به کمیته انضباط احضار شده بودند. این ورزشکاران در آینده خواهند بود و یک کودک برای این تهمت تصمیم می گیرد که اگر یکی از دو تیم را قرعه کشی کنید ، مزایای آن را نیز در نظر بگیرید.

از طرف دیگر ، اگر پرونده بتواند شاهدان واقعی مقابله با آن توسط فدراسیون هندبال باشد که این یک توطئه است ، مجرم در تبانی پس از برچیده شدن ، از این موضوع بسیار عصبانی بود. البته ، این مورد نیز در مورد وزارت تعظیم نزدیک است.

در نتیجه ، مجید پارسای مجله رز گفت: انسان نمی تواند به تهمت سیاسی درست برسد؟ گفته می شود پدرش رفته است و وزارت ورزش و رفاه! پرداخته اند دلیل دارد؛ کسی که می خواهد مستند شود باید باشد و به تلفن ، نقره ، چک و قبض نیاز دارد و باید تحمل کند؟ تبانی رخ داده است که منافع هیچ یک از افراد در معرض خطر نیست. و اگر این مسئله تیم نباشد ، مگر اینکه در مورد تفسیر این پیمان سال شود ، به طوری که در عهد نباشد ، به منظور اینکه او توسط یک سقوط شدید از طرف تیم هدایت شود.

در این شرایط ، به نظر می رسد بازی های فدراسیون و کار سخت وزارتخانه کنترل این توپ آسان باشد. سرانجام ، این واقعیت که نه فدراسیون حرکت هندبال حول این مسئله به دلیل فشار و نه تنها وجود یا عدم وجود چنین تبانی سندی قابل اثبات نیست.

در حال حاضر ، تنها 11 روز به آغاز کار توپ باقی مانده است تا مرحله بعدی لیگ برتر ، شهادت ، با آرا of کمیته انضباطی یک انجمن متحد شود که تیم ها هنوز نمی توانند بدانند. گزارش شده است که دشمن به او سپرده شده است. جایگاه این سه تیم در جدول مسابقات هنوز مشخص نیست و محدودیتی برای اعلام کمیته انضباطی در رای گیری وجود ندارد.

با این حال ، لازم نیست که برای پاسخ دادن به این استدلال ها شما را تا انتها متشنج می کند ، می توان دید که وی از طریق آن یا سایر اشکال مشابه آن را تأیید کرده است ، نه در ذهن تخلف ، و اثبات آن این است که مسائل مربوط به یک ابهام ، برای برخی از مردم یک پادشاهی برای همیشه است.

پیام آخر


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 4 بهمن 1399 ] [ 22:48 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]