مسئولیت‌پذیری اجتماعی از ابعاد الگویی حضرت زهرا (س) است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش مandند ، و مسلمانان حجت الاسلام علیمراد یوسف عصر شنبه در سخنرانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (د) در مسجد ولیعصر (عجیبسپهر در منطقه روستای پاپای رجایی شهر کرج برگزار شد – امام خمینی (ره) حضرت فاطمه زهرا (د) وی گفت که الگوی دو دنیا برای نوزادان ، نه تنها زنان بلکه زندگی …

مسئولیت‌پذیری اجتماعی از ابعاد الگویی حضرت زهرا (س) است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/01/16/مسئولیت‌پذیری-اجتماعی-از-ابعاد-الگوی/ مجله رز Sat, 16 Jan 2021 17:36:21 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/01/16/مسئولیت‌پذیری-اجتماعی-از-ابعاد-الگوی/ به گزارش مandند ، و مسلمانان حجت الاسلام علیمراد یوسف عصر شنبه در سخنرانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (د) در مسجد ولیعصر (عجیبسپهر در منطقه روستای پاپای رجایی شهر کرج برگزار شد – امام خمینی (ره) حضرت فاطمه زهرا (د) وی گفت که الگوی دو دنیا برای نوزادان ، نه تنها زنان بلکه زندگی …

به گزارش مandند ، و مسلمانان حجت الاسلام علیمراد یوسف عصر شنبه در سخنرانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (د) در مسجد ولیعصر (عجیبسپهر در منطقه روستای پاپای رجایی شهر کرج برگزار شد – امام خمینی (ره) حضرت فاطمه زهرا (د) وی گفت که الگوی دو دنیا برای نوزادان ، نه تنها زنان بلکه زندگی ما برای الگوها نیز زنان و مردان بوده است.

وی اظهار داشت ، “حتی اگر فاطمه زهرا (د) نمونه زنان در جامعه ، در دامن زنان جامعه ، و بهترین ها او بیشترین بهره را برد افراد استخدام خواهند شد.

مجموع رئیس دفتر نمایندگی با رهبر سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به الگوی خود و حضرت زهرا (د) وی اظهار داشت که دولت دارای چنین خواصی نیست که درک می کند دو بزرگترین کودک ما ، فقط با عزت و عزت دولت امام رقابت می کند.

نشان می دهد: “من معتقدم که ما باید به عبادت و خصوصیات معنوی فردی زهرای اتر توجه کنیم ، و آنها باید به الگوهایی که به عنوان فرشته خدا به او الگوبرداری می کنند توجه کنند (د) حضرت علی (ع) وی پرسید: زهرا را چه توصیف می کنید ، گفت آنها بهترین متحدان پرستش واقعی خدا هستند.

نهضت حضرت زهرا (د) حرکتی صورت گرفت؛

یوسف ، با اشاره به اینکه حرکات آنها و حضرت زهرا (د) یکی از آنها جنبش مردانه بود ، وی گفت: “یکی از ویژگی ها الگوی مهمی برای این خانم مسئولیت اجتماعی در برابر مردم آن زمان بود.” یکی از موضوعاتی که در میانه نقش و مسئولیت اجتماعی کاهش یافته است.

این شرکت اظهار داشت که ما نسبت به مسائل پیرامون آن بی تفاوت نیستیم و گفت حضرت زهرا (د) در حقیقت ، به دلیل عبادت خدا ، متاهل و دوران کودکی و این شهدا نیستند ، بلکه جنبشی وجود دارد ، زیرا حرکت مبانی مسئولیت اجتماعی است و از این طریق به شهادت می رسد.

مجموع رئیس دفتر نمایندگی با رهبر سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: هنگامی که امام زمان (عجیببه نظر می رسد که با کمک 313 فرشته و مردم برای اداره امور جامعه در هنگام انجام وظیفه اجتماعی دوست نیست ، اما او قادر به پناهندگی امیرالم Moمنین (ع) زندگی کن و رهبری کن

به ویژه در ظهور اولین نمونه ها نقش مهمی دارد

“بار اهمیت ویژه ای که برای مثال های ظهور قبل وجود دارد و اینکه زندگی باید توسعه یابد و سطح لازم برای دولت آخرالزمانی” نشان داده شود ، نشان می دهد.

یوسف ادامه داد: آیا علا بابی توضیح داده است که آنها با هم چه کار کرده اند ، مسئولیت اجتماعی است و نقش مهمی در ایجاد الهی دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر وظیفه مردم نیست زیرا مردم باید این کار را انجام دهند ، گفت دولت اسلامی و دولت و کارشناسان ، اما گاهی اوقات اشتباهاتی توسط برخی از افراد انجام می شود که می گویند چرا ولی وارد نمی شود اما متخصصان این کار را نمی کنند رفتن به نقش مسئولیت

مجموع رئیس دفتر نمایندگی با رهبر سپاه امام حسن مجتبی (ع)ع) استان البرز اظهار داشت: امام حسین (ع) آنها می توانستند از همه میزبان فرشتگان فرشته ها استفاده کنند و از یزید بارها و بارها خواسته شد که خدمات خود را رد کند زیرا آنها می دانند این کار در طول هر دفتر سیاسی انجام می شود.

از طرف دیگر ، حجاب یکی از الگوی های اجتماعی نامیده می شود و می گوید: “قبل از این ، مسئله اعتقاد و اصل وجود دارد ، طبق دین اسلام ، به کسانی که این هنجارها را نقض می کنند هشدار می دهد.

یوسف با اشاره به تلاش برای رعایت حجاب و مسئولیت اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر احساس مسئولیت در جوامع را از دست ندهم ، این شرکت پایان خوشی ندارد.


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] [ 23:35 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]