علائم و چگونگی تشخیص کرونای جهش یافته / لزوم قرنطینه ۱۴ روزه مسافران خارجی


یکی از اعضای کمیته ملی واحد علمی کنترل گفت: “تفاوت عمده ای بین تاج و شش کهکشان از ویروس وجود ندارد ، همانطور که تاکنون با آن روبرو شده ایم.” البته بدون شناسایی آزمایش ژنتیکی تاج قابل تغییر نیست. در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مسعود ، مردان وی با اشاره به تایید …

علائم و چگونگی تشخیص کرونای جهش یافته / لزوم قرنطینه ۱۴ روزه مسافران خارجی https://rosemag.ir/2021/01/08/علائم-و-چگونگی-تشخیص-کرونای-جهش-یافته/ مجله رز Fri, 08 Jan 2021 03:07:22 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/08/علائم-و-چگونگی-تشخیص-کرونای-جهش-یافته/ یکی از اعضای کمیته ملی واحد علمی کنترل گفت: “تفاوت عمده ای بین تاج و شش کهکشان از ویروس وجود ندارد ، همانطور که تاکنون با آن روبرو شده ایم.” البته بدون شناسایی آزمایش ژنتیکی تاج قابل تغییر نیست. در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مسعود ، مردان وی با اشاره به تایید …

یکی از اعضای کمیته ملی واحد علمی کنترل گفت: “تفاوت عمده ای بین تاج و شش کهکشان از ویروس وجود ندارد ، همانطور که تاکنون با آن روبرو شده ایم.” البته بدون شناسایی آزمایش ژنتیکی تاج قابل تغییر نیست.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مسعود ، مردان وی با اشاره به تایید تاج و موارد مشابه جهش یافته در کشور ، اظهار داشت: در وهله اول مشاهده می شود که بیماران با اختلاف عمده بین قبلی و در بیماران مبتلا به بیماری ، تاج جهش یافته کرونا دارند. در همان زمان ، آن را تغییر نمی دهد تاج می تواند آزمایش ژنتیکی را شناسایی کند.

افزایش انتقال کرونا در جهش یافته

وی افزود: سرعت و قدرت انتقال بیماری در تاج کمی عمیق تر و سریعتر تغییر می کند و سایر افراد مبتلا به شریان کرونا ویروس را منتقل می کنند. از طرف دیگر ، می توان علائم بالینی بیمار را تا حدودی شدیدتر در بیماری عروق کرونا تغییر داد.

مردان گفت كه افرادي كه از ايران ، كشورهاي اروپايي ، به ويژه انگليس مي آيند ، ما بايد به دنبال افرادي با تاج جهش يافته باشيم و اگر بيماري روي زمين براي مسافران ديده شود و اين ايران از انگلستان باشد. .

مسافرانی که در 14 آموزش خودآموز وارد کشور می شوند

وی تأکید کرد: “اگر افرادی از مسافران خارج از کشور هستند که با قرنیه صمیمی باشند ، منجر به 14 روز می شود و ورود بوسه به مرد وجود ندارد و او را در تماس قرار می دهد مهم است. برای شخصی که از اتاق قرنطینه در 14 است روز ، اگر علائم بیماری داشته باشند ، آزمایش و PCR کمترین تأثیر را دارند.

تقویت ، آلوده به ویروس با جهش به طوری که تشخیص نیست

مردان گفت هویج وزارت بهداشت ، تاریخ و زمان مسافرینی را كه از همه مسافران كشورهای متأثر از محاصره ایران جهش یافته وارد می شود ، افزود: “بنابراین ، اگر ما با هم نباشیم و تشخیص را تقویت كنیم و به یك فرم جهش یابیم”.

پروتکل ها را دنبال کنید

و تأکید کرد که عفونت ویروس کرونا و ممکن است شما تغییر نکند و نمی توانید تغییر دهید ، ما باید نجات یکی را دنبال کنیم ، از پروتکل ها ، از جمله پروتکل های اجتماعی ، به عنوان شستن دست برداشته شده و برای او آورده شده است ، لازم است از سفر استفاده کنید ، با استفاده از ماسک با بستن دوره های انتظار و از خانه به خانه دیگر.

علائم جهش یافته

مردان گفت: “علائم یک شریان کرونا ، شریان کرونا اصلاح شده از کسانی که تا به امروز شناخته شده اند مشابه هستند ، اما کمی سخت هم هستند.” با این حال ، در هفته های اخیر تشخیص را قبول می کنم. دقیق ترین تشخیص ، که به تغییر تاریخ کشوهای کشو در تاج مربوط کمک می کند.

پیام آخر


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 22 دی 1399 ] [ 7:58 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]