هانیه توسلی با مختصات فیلم حسن فتحی در سریال زخم کاری


به گزارش سایت رخشاره، در قسمت تازه سریال زخم کاری با ورود هانیه توسلی در نقش منصوره (آقازاده نعمت‌آبادی مقتول) مواجهیم. توسلی با همان عشوه‌های همیشگی وارد سریال شده و مشابه مختصاتی که در «کیفر» حسن فتحی از او دیده بودیم. تشابه‌سازی کاراکترها در سریال زخم کاری تشابه‌سازی کاراکترها از همان قسمت اول سریال مشهود …

هانیه توسلی با مختصات فیلم حسن فتحی در سریال زخم کاری https://rosemag.ir/2021/06/18/هانیه-توسلی-در-سریال-زخم-کاری/ مجله رز Fri, 18 Jun 2021 14:44:46 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/?p=4788 به گزارش سایت رخشاره، در قسمت تازه سریال زخم کاری با ورود هانیه توسلی در نقش منصوره (آقازاده نعمت‌آبادی مقتول) مواجهیم. توسلی با همان عشوه‌های همیشگی وارد سریال شده و مشابه مختصاتی که در «کیفر» حسن فتحی از او دیده بودیم. تشابه‌سازی کاراکترها در سریال زخم کاری تشابه‌سازی کاراکترها از همان قسمت اول سریال مشهود …

به گزارش سایت رخشاره، در قسمت تازه سریال زخم کاری با ورود هانیه توسلی در نقش منصوره (آقازاده نعمت‌آبادی مقتول) مواجهیم. توسلی با همان عشوه‌های همیشگی وارد سریال شده و مشابه مختصاتی که در «کیفر» حسن فتحی از او دیده بودیم.

هانیه توسلی با مختصات فیلم حسن فتحی در سریال زخم کاری

تشابه‌سازی کاراکترها در سریال زخم کاری

تشابه‌سازی کاراکترها از همان قسمت اول سریال مشهود بود چنان که جواد عزتی نظیر کاراکترش در «…نیمروز» را ایفا می‌کند و سیاوش طهمورث مشابه شمایلش در «رستگاری…» یا «اجاره نشینها». باز بازیگران اصلی سریال در قرین‌سازی خاطرات قبلی موفقند ولی بازیگران مکمل مثل مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی حتی از ایفای رئالیستی تیپ جوانانی عاشق‌پیشه عاجزند و چون کم‌تجربه هستند هنوز اعتماد به نفس خندیدن یا دویدن جلوی دوربین را ندارند و انگاری از دوربین، خجالت می‌کشند.

این‌عدم هارمونی در بازی‌ها در شرایطی که نام یک بازیگردان (میلاد اکبرنژاد) و یک مسئول انتخاب بازیگر (کیومرث مرادی) در تیتراژ آمده حقیقتا تعجب برانگیز است. در این فقدان هارمونی بازیگرانی مثل کاظم هژیرآزاد و سعید چنگیزیان- احتمالا به‌خاطر نوعی خودپردازی شخصیت- بیش از سایرین در ایفای کاراکتر موفقند.

در قسمت سوم سریال شاهدیم که جنازه نعمت ریزآبادی در وان حمام ویلای مالکی پیدا می‌شود. علت مرگ مصرف همزمان الکل و تریاک تشخیص داده می. شود. منصوره دختر حاج عمو که سال‌ها خارج از ایران زندگی می‌کرده و اداره دفاتر خارج از کشور را برعهده داشته وارد ایران می‌شود…

بازیگران سریال زخم کاری مهدویان

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران سریالند. برای دانلود سریال زخم کاری به سایت https://rokhshareh.com/zakhme-kari-serial مراجعه کنید.

معرفی سریال نوبت لیلی

سریال نمایش خانگی نوبت لیلی نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید روایت میشود. فیلم نامه سریال نمایش خانگی نوبت لیلی توسط مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی جان گرفته است.

بازیگران سریال نوبت لیلی

از بازیگران آن می‌توان به ترکیبی از نقش پردازهای سینمایی و تلویزیونی از جمله مریلا زارعی، امین شعرباف، لاله مرزبان و … اشاره کرد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال نوبت لیلی و مطالعه حواشی این سریال عاشقانه و تاریخی ایرانی به این لینک https://omigo.ir/r/3rv1 مراجعه کنید.

معرفی سریال جیران حسن فتحی

سریال جیران یک مجموعه‌ی نمایش خانگی در حال ساخت به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال درباره‌ی زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. تهیه‌کننده‌ی این سریال اسماعیل عفیفه می‌باشد.

داستان سریال جیران حسن فتحی

داستان این سریال درباره جیران می‌باشد. جیران در واقع یکی از ندیمه‌های ناصرالدین شاه است. قصه این سریال مربوط به زمانی از پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال به این صورت آمده است:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… برای دانلود سریال جیران به سایت https://rokhshareh.com/jeyran-series مراجعه کنید.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] [ 9:43 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]