تاثیر منفی تغییر رژیم غذایی و ساعت شبانه‌روز بر چربی‌های سالم


مجله رز / خراسان رضوی با توجه به نتایج مطالعات پیش بالینی یا تغییر ساعت شبانه روزی می تواند بر عادات غذایی سالم تأثیر بگذارد و باعث تغییر بافت چربی می شود. بافت چربی به تأمین انرژی سالم کمک می کند ، از رشد سلول ها محافظت می کند و از اندام ها محافظت می …

تاثیر منفی تغییر رژیم غذایی و ساعت شبانه‌روز بر چربی‌های سالم https://rosemag.ir/2021/06/10/تاثیر-منفی-تغییر-رژیم-غذایی-و-ساعت-شبان/ مجله رز Thu, 10 Jun 2021 05:57:43 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/06/10/تاثیر-منفی-تغییر-رژیم-غذایی-و-ساعت-شبان/ مجله رز / خراسان رضوی با توجه به نتایج مطالعات پیش بالینی یا تغییر ساعت شبانه روزی می تواند بر عادات غذایی سالم تأثیر بگذارد و باعث تغییر بافت چربی می شود. بافت چربی به تأمین انرژی سالم کمک می کند ، از رشد سلول ها محافظت می کند و از اندام ها محافظت می …

مجله رز / خراسان رضوی با توجه به نتایج مطالعات پیش بالینی یا تغییر ساعت شبانه روزی می تواند بر عادات غذایی سالم تأثیر بگذارد و باعث تغییر بافت چربی می شود.

بافت چربی به تأمین انرژی سالم کمک می کند ، از رشد سلول ها محافظت می کند و از اندام ها محافظت می کند و بدن را گرم نگه می دارد Newsweiss. محققان دریافته اند که رژیم و کیفیت متعادل رژیم غذایی (به عنوان مثال در چرخه فعال ما) در حفظ چربی های سالم مهم هستند.

محصول سلولهای چربی در اندازه سلولهای چربی افزایش می یابد ، سلولهای چربی سالم به عنوان منبع انرژی چربی ، بافت چربی را تشکیل می دهند. محققان دریافتند که این سلولهای چربی ، تولید کننده تعدادی از آنها اغلب از طریق یک چرخه 24 ساعته در روز تحت صنعت عادی رنج می برند.

با این حال ، هنگامی که محققان یک رژیم غذایی پرچرب یا تغییر در میزان مصرف غذای خورده شده همان موش و همچنین بین خواب و بیداری را در یک سیستم سلول چربی 24 ساعته از بین بردند ..

دکتر کریستین ، اکل ماهان ، استادیار مرکز و بیماریهای متابولیک در م Instituteسسه داروی مولکولی پیشگیری از بیماریهای ناشی از انسان دانشگاه تگزاس “و ریتم را نابود کرد.”

با تغییر 24 ساعته در تکثیر این سلول ها پیش بینی می شود که روش های مناسبی برای حمایت از چربی سالم نیست.

هم زمان ریتم شبانه روزی یک رژیم غذایی پرچرب دارای اختلالات خوردن و سلولهای چربی سالم است و برای از بین بردن نتایج این مطالعه نشان داد که طبیعی بودن آن سخت است. کاهش چربی در سلولهای چربی برای تشکیل سلولهای جدید praecursoribus اجازه ایجاد بافت سالم را نمی دهد ، در نهایت منجر به عدم ذخیره چربی اضافی چربی ، عضله و خون به کبد و موارد دیگر از این قبیل می شود.

وی به ماهان گفت: “در آن مناطق غذا بخورید قادر به دیابت نوع 2 ، مقاومت به انسولین نخواهید بود.”

“در دنیای ایده آل ، چرخه خواب و بیداری طبیعی است ، و هر مردی مراقب آن است و شرارت را نباید از آن بخوری: در زمان روز ، قبل از خواب خیلی دیر و صبح ، اوایل صبح صبح ، اینطور نیست “، گفت دکتر الکس دی ریباس ، واو م Instituteسسه هلمولتز در دانشگاه لایپزیگ ، آلمان.

وی هشدار داد: “چربی بالا از موقعیت نشان داده شده صرف نظر كرد تا هدر رفته پروتوزوئیدهای چربی ما را از بین ببرد و از اعطای آن اجتناب كند. “ترس 24 ساعته از اینکه چربی های سالم زیاد است و ما باید همانطور که هست نگه داریم.”

این مطالعه با عنوان “کارها و مکانیزم های فیزیولوژیکی تحریک شبانه روزی سلول های چربی سفید روزنامه و انتشار سلول” توسط موسسه ملی بهداشت و بنیاد تحقیقات آلمان ارائه شده است.

یافته های منتشر شده در ژورنال Nature توسط محققان مرکز علوم بهداشتی در یک کتک یا دانشگاه تگزاس ، ایالات متحده آمریکا.

پیام آخر


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 24 خرداد 1400 ] [ 3:20 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]