تولید ۲۴۱ ساعت برنامه رادیویی با محوریت سردار دل‌ها/ حاج قاسم مهندس مقاومت بود


به گزارش گروه فرهنگی و هنری خبرگزاری مریم از روابط عمومی معاونت صدا ، مراسم تجلیل از برگزیدگان برگزیده “نشان سلیمانی” در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم که معاون صدای بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدیر موزه انقلاب و جمعی از مدیران رسانه ملی …

تولید ۲۴۱ ساعت برنامه رادیویی با محوریت سردار دل‌ها/ حاج قاسم مهندس مقاومت بود https://rosemag.ir/2020/12/31/تولید-۲۴۱-ساعت-برنامه-رادیویی-با-محوری/ مجله رز Thu, 31 Dec 2020 05:24:25 0000 مجله هنر و فرهنگ https://rosemag.ir/2020/12/31/تولید-۲۴۱-ساعت-برنامه-رادیویی-با-محوری/ به گزارش گروه فرهنگی و هنری خبرگزاری مریم از روابط عمومی معاونت صدا ، مراسم تجلیل از برگزیدگان برگزیده “نشان سلیمانی” در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم که معاون صدای بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدیر موزه انقلاب و جمعی از مدیران رسانه ملی …

به گزارش گروه فرهنگی و هنری خبرگزاری مریم از روابط عمومی معاونت صدا ، مراسم تجلیل از برگزیدگان برگزیده “نشان سلیمانی” در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که معاون صدای بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس و مدیر موزه انقلاب و جمعی از مدیران رسانه ملی و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در خدمت سردار سلیمان حضور داشتند رمز صداقت و حقیقت است و مسابقه با وجود تجربه همه خطرات ، ذکر تنوع اضافه شده ، به نام سردار عزیز سلیمانی بالاترین رهبر در این بازی و سردار را به خاطر بسپار. و این که آنها باید این مکتب را منتشر و نهادینه کنند ، این برای عزیز شما از قلب شما شناخته شده است ، و یا بیشتر از گذشته است.

یاد و خاطره افتخار Lustruml از اولین انتخاب سلیمانی

بخشي زاده با اشاره به توليد 241 ساعت برنامه راديويي در 625 كيپاندوروم آينده در قالب 118 عنوان از طريق شبكه هاي راديويي ، گفت: “و اين برنامه ها ضمن معرفي شخص ديگري به ابعاد شخصيتي سردار عزيز و عزيزمان ، سعي مي كنيم مدل مفهومي مقاومت را در افکار امام. “این اتفاق می افتد. به همین ترتیب ، مفهوم جنون در مدرسه شهیدان مقاومت سلیمانی و نقش شهید در صلح منطقه ای و جهانی و پنجاه قرائت می شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه علی رغم اینکه یک سال از جدایی سردار دهلی می گذرد ، ما نیز به صورت پنهانی اشک ریختیم نام سردار گفت: من به همه توصیه می کنم انتخاب مورد علاقه خود را برای بسیاری از شاهدان با دقت بخوانند تا او را بشناسند. فوروارد بسیار نجیب هستند.

یاد و خاطره افتخار Lustruml از اولین انتخاب سلیمانی

محسن سوهانی ، مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و مدیر شعاع تئاتر ، به درجه رسید و در یک سخنرانی کوتاه ، قابل توجه است که یکی از بزرگترین اشتباهات دشمن ، که قرار است استاندارد مقاومت برای حذف حاج قاسم را کاهش دهد ، گفت و این نقطه جوش است داشته است ، هر یک در کنار مرد ایجاد نشده است. خاطرات رادیویی دوستی فکر می کردند که بازدید از دفتر نمایش ، ایجاد یک فاجعه احتمالی ، اغلب بارها پس از آن.

آئین نماز گفته می شود که بهمن کارگر به سردار آمد که متعلق به 60 سال دوستی با حاج قاسم است: حاج قاسم پسر پارسی. وقتی شهدا و اندازه ما به هلو بودن افتخار می کنیم.

یاد و خاطره افتخار Lustruml از اولین انتخاب سلیمانی

وی افزود: “البته ، این افتخار بیشتری به انقلاب اسلامی خواهد داشت ، ایران ما را ساخته است”. قبل از انقلاب ، ایران در جریان بود و آنها زمین را تصاحب کردند و یا اعتبار کسب کردند. با این حال ، با کمک روحیه حمایت از انقلاب. قاسم قاسم و در دفاع از حج تمتع و حج و اوج پدرشان است ، که در توانایی هوش بزرگ ، و همه مخالفت کمتر ، تجلی یافت. امام خمینی (ره) مخترع و طراح انقلاب و مقاومت در برابر مقاومت مقاومت نجار ، رهبر مقاومت را با این کار قرار داد ، آن را برای صد سال طول می کشد ، حاج قاسم ، یعنی تا زمانی که ببیند چه اتفاقی افتاده است.

در پایان سخنان خود ، آن دلاور: 20 سال تا 20 سال پشت سر آنها ، و قاسم را کنار گذاشت ، حاج توانست به او ترور کند. این به حق ایرانیان است که انتقام قاتلان زمان مناسب را در آنها بگیرند و جای خود را بگیرند. طبیعتاً ، به دلیل همان کشتار حج قاسم ، مراسم تشییع جنازه انتقام دشمن.

سخنران دیگر مراسم علی اصغر جعفری ، مدیر موزه و یک بار بسیج سنه ملی. وی در سخنرانی با اشاره به موضع گیری سردار سلیمان در مقاومت و مقابله با نظام ، گفت: “سردار سلیمانی امروز بسیار شدید است و در برابر زندگی ملت تبلور یافته است.” این در میوه حاصلخیزتر بدیهی نیست و بیشتر به خطوط تعلق می گیرد همان دیروز است ، امروز ، برای دیدن همه شناخته شده است.

سردار جعفری با اشاره به تشییع جنازه در سلیمانانی اظهار داشت: “اولین خاکسپاری نمادین شخصی که شب را تماشا می کند و سربازان کشور را می خواند تا انتقام خون از دست آنها را بگیرد.” انقلاب به اوج خود می رسد و با شهادت انجام می شود.

در این مراسم ، داوران و شهدای گروه و مطابق با واقعیت نیز نشان افتخار ، خانواده و کتاب داستان سلیمان و A 3 آشکار شده است.

سپس 26 مرد انتخاب شده در 13 مسابقه بین بخشهای یادبود 390 اثر فارغ التحصیل معرفی شدند.

لازم به ذکر است که آنها از این مراسم در حاشیه می مانند ، سید احمدصدر پسر رزا ، مدیر روابط عمومی معاون صدا ، و به خبرنگاران در اینجا گفت ، تأکید از جایی به معاون صدای ملی که او انجام می دهد منتقل شد ، که من در دائمی میانه راه اندازی کردم ، و او گفت ، چه چیزی برای گرفتن آن ، آفرینش باشکوه دبیرخانه دائمی سالها است.

اسامی برندگان این فرهنگ وضعیت به شرح زیر است:

■ بخش های محبوب

1. ساختار و روایت و حافظه ، در میان آثار دریافت شده ، داوران ضمن قدردانی از حاج غاس در رشد کودکان توسط سجاد کلبادی نژاد ، یک دیپلم افتخار و یک جایزه نقدی به فاطمه باقریا برای شمارش صبح و همچنین سلیمانی اعطا کردند. یک علامت روی تخته سیاه. علاوه بر این ، برای ستایش ، و برای یک طعمه ، او فکر کرد که این یک پول نقد سمیه محمود ، اربیل و داستان است.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولین انتخاب سلیمانی

2. ساختار رایگان ، شامل آثار دریافت شده ، داوران ضمن قدردانی از توسعه میدان شهدای تهران از آرزو مدد ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به آژانس مسافرتی محمود هادی اعطا می کنند ، همانطور که در سلیمانی با پرونده نام دارد. کلبه و جایزه نقدی به سعید مهاجر. سلیمانی به این برنامه در جمهوری اختصاص داده شده است.

3 در بخشی از یک قطعه موسیقی ، شامل آثار دریافت شده ، یداله گودرز حسینی قهرمان هنگام داوری و حضرت سلیمان را از طریق غفور محمدزاده سردار وطن از Arras Khormali امپراطور محمد ، سلیمانی در پرونده تقدیر از پول نقد و جایزه به فریبرز اجازه می دهد غفاری صلح

4 ساختار و داستان کوتاه بین آثار دریافت شده ، داوران ضمن قدردانی از ورزش های تولد که پیشتاز بهمن پارسا و حفر محمد شاه شکری به سلیمانی آشنا با پرونده خانه های مسکونی افتخارآمیز و جایزه نقدی به سید مجید محمدی برای بازی بدون مرز ارائه داد .

5. در بخش نمایشنامه نویسی محبوب ، شامل آثار دریافت شده ، داورانی که ضمن قدردانی از ورزش ورزشی منصوره و جاودانگی توسط اصغر عسگری گروسی در سلیمانی آشنا به پرونده خانه های مسکونی مغرور و جایزه نقدی برای بازی الهی شریفی نیا به جاده خورشید اختصاص یافته اند. .

بخش ^
a بخشی را نشان دهید

1. در بخش ضبط ، هیئت داوران تعهد لوح تقدیر و جایزه نقدی سید هادی را به حسینی ، مهندس و نمایش صدا در دروازه های عقب دشمن از مرکز فارس اعطا کردند.

2. بخش روش ، هیئت منصفه تعهد پلاک و تعداد نقدی و کامارگو موسی پور ، گزارشگر جلوه های ویژه گزارشگر از مرکز مازندران را ارائه می دهد.

3. در بخش نمایشنامه ، آثار دریافت شده است ، هیئت داوران جایزه ای را به تعهد لوح تقدیر اهدا کرده و خردچشم اکبر ، نویسنده داستان ، را به ام لیلا نمایش خم می کند تا نوش جان کند.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولین انتخاب سلیمانی

4- در بخش زن ، هیئت منصفه انجام می شد ، ضمن قدردانی از بازی خانم آنیسا مصطفی پور در گزارشگر ویژه مازندران ، پرونده را با افتخار خانه های مسکونی و یک جایزه نقدی به نازنین مهیمنی ، بازیگر امواج عشق از نمایش رادیویی ، اهدا کرد.

5- در بخشی که قضات مرد به تعهد پلاک اعطا کردند و ابوالفضل شنبندپور را به عنوان نقدی محاسبه می کردند که نقش محضر را باید از مرکز مازندران بازی کند.

در بخش 6 قضات راهنما پرونده تشکر از پول نقد و جایزه را به مبین بوی افراز ، مدیر گزارشگر ویژه مرکز مازندران ارائه دادند.

7 ساختار و داستان های کوتاه ، از جمله آثار دریافت شده با داوران ، از مجریان Gina در مرکز قزوین مأموریت خود را از مرکز یزد تحسین کردند ، سلیمانی آشنا به پرونده خانه های مسکونی افتخارآمیز و جایزه نقدی بهترین اثر به حسین اسماعیل برای بازی در “رله لرام سمنان” اهدا می شود “

8- in litteris structuram et accepit opera, iudices dum extollendae documentales de Sardar Delha ab oriente Armenia et flumen militum studio administrare a centro Abadan, Soleimani insigni cum laude plaque et cash bravium supernae optimum opus est Bahram Nouri in litteris litteris imperatoris ex cor ex centro گیلان.

Lustruml بزرگداشت خاطره اولین انتخاب سلیمانی

9 و ساختن یک داستان یک وقت یک بار در میان آثار دریافت شده ، ای داوران ، ضمن قدردانی از دشمن ، بازیکنان پشت دروازه ها از مرکز فارس و در گزارشگر ویژه مازندران ، و امواج عشق از داستان رادیو ، سلیمان نشان ارائه می دهد به کار خانم ریحانه یزداندوست پروازها برای بازی در ام لمی رادیو.

در قسمت برنامه های حرفه ای

10 بخش برای نوشتن عملیات عقب نشینی ، هیئت منصفه تشکر از پرونده نقدی و جایزه خود را به مریم تقی زاده ، نویسنده نامه مرکز سیره سلیمانی یزد ارائه داد.

11 بخش روایت زن از راویان آثار دریافت شده ، هیئت داوران با اهدای لوح و یک فیلم جایزه نقدی توصیه های تلناز را برای افزایش برنامه داده کاوی از مرکز تا خوزستان ارائه دادند.

12. در بخش داستان مرد ، از جمله سخنرانان بهبود یافته ، هیئت منصفه تعهد لوح تقدیر و سرقت از پول نقد به طور کلی ، محمد رضا کبیری ، کلمه به کلمه ، برنامه مستقیم از مرکز آسپادانا را ارائه داد.

13 در همان میز قبل از اینکه قاضی بگوید آثار جوایز نقدی ناصر کریمی نیک و ارزیابی را دریافت کرده و در حماسه استان عشق مرشد مرکزی آویزان است.

14. ساختار سخنرانی دریافت شده با محاسبه پخش برنامه های حاج حاج غاس غاس سلامت از عشق استان مرکزی سلیمانی قابل خواندن و ارزیابی است که در هنگام تقدیر از پرونده و پول برای پاداش بهترین کار مریم رضوی ، ابتدا. در مرکز چهارمحال بختیاری از خانه تا مجسمه اختصاص داده شده

15. تصاویر ساختاری ادبیات ، از جمله آثار دریافت شده ، داوران ، ضمن قدردانی از مستند مربوط به ساعت یک صبح از مرکز هام سیره سلیمانی از مرکز یزد و معراج ایتالیا از رادیو سلیمان ، ایران با تأیید لوح و جایزه نقدی بهترین اثر به عنوان نشانه در نظر گرفته می شود. شبنم بختیار برای مستندی که به یکی از دوستان خوب ما اختصاص داده شده در مرکز کرمان است

16- برای عقب نشینی در کارهای برنامه ترکیبی ، هیئت داوران ضمن قدردانی از برنامه های شهید قدس از مرکز آمقاسم از مرکز قم و یزد ، سلیمانی آشنا به پرونده خانه های مسکونی افتخارآمیز و جایزه نقدی به بهترین نیاز نادری شهاب برای ساختن این برنامه به مدرسه رادیو سلیمان ، ایران ارایه شده

17 و ساخت مینی فیلم بین آثار دریافتی ، داوران ضمن قدردانی از مینی ویژگی ها ، سربازی از کشور رادیو ایران ، و به عنوان پدر در نمایش رادیویی ، سلیمانی در پرونده برای قدردانی و جایزه نقدی بهترین کار حسین معصومی برای برنامه حبیب رادیو ورزش ارائه شد

یاد و خاطره افتخار Lustruml از اولین انتخاب سلیمانی

18- ساختار و گزارش خبری در گزارش کاری هیئت منصفه ، ضمن قدردانی از راز نگین از مرکز استان خراسان رضوی و سربازی از پرتو معارف ، سلیمانی با پوشیدن لوح و جایزه نقدی بهترین کار شیما کارمیانی بابا قاسم اختصاص به گزارش اخبار از مرکز قم

19 در ساختار و توسعه با محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ، از جمله آثار دریافت شده ، داوران ضمن قدردانی از برنامه های داده کاوی از مرکز خوزستان ، کلمه به کلمه ، خط به خط از مرکز Aspadana ، سولیمانی وقتی که قرص جایزه بهترین جایزه نقدی را می دهد ، نشان می دهد ؛ و آنها را به حسین خلیل نژاد آوردند ، لازم است که از نظر لذت بخش تر از عسل از رادیو جوان

در آخرین گزارش ، قضاوت همه کسانی نیست که جایزه را دریافت می کنند.

پیام آخر / (4) 104 /


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 12 دی 1399 ] [ 15:17 ] [ پارمیس ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]